samba, cd-rom a locking

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pondělí Červen 12 15:14:47 CEST 2000

S CDéčkem jsem měl stejný problém. Proto mne nedávno velmi překvapilo,
že jsem na zmíněný problém nenarazil se ZIPkou. Jen jsem neměl dostatek
času na testování rozdílů přístupu z Windows na CDéčko a na ZIPku...

Kdysi jsem s cédéčkem zkoušel všechny locking, oplock, apod. Ale nic
nezabíralo. Právě teď mne tak napadlo zkontrolovat, jaké atributy souborů
jsou hlášeny Windowsům (jestli jsou jim soubory hlášeny jako ReadOnly).
Výsledek by mne také zajímal.

Slávek.