Samba - nastaveni sdileni pro W9x

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Červen 12 15:36:49 CEST 2000

On Mon, 12 Jun 2000, Ales Rygl wrote:

> Strilim od boku... myslim, ze to samba neumi ani ve verzi 2.0.7 Kazdopadne
> upgradujte. Take archiv konference vam muze pomoci.

Ani 2.0.7 to neumi, i kdyz logovani do domeny zvlada mnohem lepe.

Koukal jsem pres vikend na The Next Generation sambu. Ta to zrejme umi
(ale nemel jsem po ruce zadne 98 aby to prubnul). Kazdopadne vypada
zajimave. Neni ale urcena pro stabilni provoz, je to vyvojova verze.

Nicmene autori se chlubi tim, ze zvlada dokonce PDC-BDC replikaci.Pokud se
nekdo nudi, muze si ji skusit z CVS stahnout. Autori jiste nejake bug
reporty uvitaji.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pesimista vidi v ementalskem syru jen ty diry.