Problem s Apache+php3+mysql balikem z RH6.2CZ

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pondělí Červen 12 15:38:04 CEST 2000

Zdravim

Narazil jsem na problem s balikem php-mysql-3.0.16-2cs.i386.rpm .
Konkretne kdyz si udelam php skript ktery pouziva volani mysql_pconnect
tak ho spustim 8krat a dalsi pristup do mysql se uz nekona - v logu
myslq se objevuje -

000612 14:38:02      36 Connect    root na fix.bf.jcu.cz on
                     36 Init DB    mysql
                     36 Query      SELECT * FROM user
                     36 Query      SELECT * FROM db
                     37 Connect    root na fix.bf.jcu.cz on
                     37 Init DB    mysql
                     37 Query      SELECT * FROM user
                     37 Query      SELECT * FROM db
000612 14:38:03      30 Statistics
000612 14:57:20      33 Statistics
000612 14:57:25      30 Statistics
000612 14:57:43      31 Statistics
000612 14:57:44      35 Statistics
000612 14:58:16      32 Statistics
000612 14:58:38      37 Statistics

Kde ta radka Statistics se objevi v pripade kdyz uz to odmita znat funkci
mysql_pconnect. Prestane to az se shozenim/nahozenim httpd - tedy pak to
lze zase asi osmkrat udelat. Prisel jsem na to kdyz mi nechtela chodit
IMP.

Zkouskou proti jine mysql databazi jsem vyloucil chybu v samotne mysql.
Dela to bud samotny mysql.so nebo v spojeni s php3 modulem pro Apache.
Vzhledem k tomu ze v te IMP nechodi pouze pristup k db - vse ostatni ano,
myslim si ze baliky php-3.0.16-2cs.i386.rpm a php-imap-3.0.16-2cs.i386.rpm
budou zrejme v poradku.

Pouzivam ty baliky na RH 6.1 , takze nevim jestli nemuze byt problem jeste
v tomhle. Kazdopadne bych se chtel zeptat jestli ty original baliky nekomu
z Vas jedou dobre (tedy ten mysql.so) , pripadne pokud by jste vedeli co
muze byt spatne - uvital bych radu.

Jeste poznamka - kontrolou php3.ini na stroji kde mam ty RH6.2 baliky
oproti stroji kde mi to funguje (ale s baliky stazenymi z mod_ssl)
jsem nezjistil nejake podstatne rozdily v nastaveni - sekce mysql je
nachlup stejna.

S pozdravem