smbmount

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pondělí Červen 12 16:12:00 CEST 2000

Stejná věc mne trápí již delší dobu. Proto jsem byl nedočkavý na Sambu
2.0.7, neboť někdo někde (možná root.cz) pravil, že již správně
zpracovává diakritiku na připojených discích. Ale stále nic.

Uvědomil jsem si však, že připojení smbfs je realizováno modulem smbfs,
který je součástí jádra. Jenže nevím, zda "tu správnou" verzi smbfs
hledat ve stávající stabilní řadě (tedy 2.2) nebo ve vývojové (2.3).
Zatím mám na svých strojích verzi 2.2.14 a 2.2.12. Na zkoušení novější
verze nemám dostatek času. Pokud má někdo informace o smbfs z novějších
verzí, budu za ně vděčný (to by byl dostatečný důvod na update+restart).

Slávek.