samba, dosemu a file cache

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Červen 12 16:29:42 CEST 2000

On Mon, 12 Jun 2000, Petr Zapadlo wrote:

> Dobry den
>
> resim tady problem behu ekonomickeho sw pod dosemu a narazil jsem na zvlastni
> chovani.
>
> Na linuxu nasdilim sambou pracovni databaze, pripojim se k nim z toho sameho
> linuxu, win95 a jineho linuxu.
> Pokud z nektere stanice upravim databazi tak vidim hned zmenu na win95 a
> linuxu kde jede samba server. Linux pripojeny pres sit nereaguje do te doby
> dokud neukoncim ten program a znovu ho nenastartuji.
> Pokud na linuxu kde jsou soubory ulozenzy nastartuji 2x dosemu pak se to chova
> spravne.
> [...]

No problem je spise v cache klienta, pokud se caching zakaze, melo by se
to rozjet uplne skvele. Nebo by melo pomoct zaplnout kernel oplocks, coz
vyzaduje nove jadro (2.2.x).

Je to popsano v faq.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Uz je to tak.
  Nekteri lide se uzaviraji do sve veze z voloviny.