Ako z RH6.2 na Win cez LPT?

Zdenek Drvota drvota na zds.cz
Pondělí Červen 12 11:16:45 CEST 2000

No, napada mne:
- rozchodit na Win RAS (Telefonicke pripojeni site,
Remote Access Server - da se tusim nainstalovat s PWS)
- pridat Winproxy, nebo jiny proxy server ?
- propojit pres seriovy kabel - nulmodem
- nakonfigurovat na linuxu ppp a dalsi...
Nezkousel jsem takove harakiri, ale snad by to mohlo
fungovat. Jednodussi a levnejsi by bylo pridat
jednu sitovou kartu.