Stahovani posty z POP3 serveru - uzivatel ROOT

ondrej suchy list na kyberdigi.cz
Pondělí Červen 12 21:15:56 CEST 2000

> Mam SuSE 6.4 nastaveny jako POP3 server a z Windows stahuji pres Outlok Express postu.
> U beznych uzivatelu postu stahnu bez problemu, ale u uzivatele ROOT mi to napise ze
> nezna heslo.
>
> V cem je chyba? - nebo je to normalni

suse 6.4 nijak zvlast neznam, ale obavam se ze to je normalni. stahovat
rootovskou postu pres pop3 je totiz extremne nebezpecna zalezitost.
uvedomte si, ze po siti beha administratorske heslo v nezasifrovane
podobe a kdokoliv ho odchytne ma okamzite pod palcem cely vas server!
ne nahodou je v kazde lepsi distribuci zakaz logovani se jako root
nezabezpecenymi spojenimi.

rootovskou postu je nejlepsi forwardovat na nejaky non-root ucet.

  ondrej