QoS - funguje to vubec?

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pondělí Červen 12 23:49:52 CEST 2000

pajasoft na fonet.cz (Ing. Pavel PaJaSoft Janousek) writes:

> 	Empiricke zkusenosti mi rikaji, ze min. rychlost je okolo 9600bps a
> max. rychlost pro SW shaping nekde kolem 256kbps... pri nakupu
> konektivity 512kbps vazne jeste nenajdete penize na zakladni rozumne HW
> zazemi?

Was ist "rozumne HW zazemi"? Mate nejake dostatecne dobre reseni lepsi
nez Linux? (hou hou, cisca jdou, do ....)

Jinak samozrejme plati cast o shaperu (ostatne je to napsane i v
/usr/src/linux/Documentation/), tedy pokud nezmenite HZ na vetsi
hodnotu nez 100. Jenze tady neni diskuse o shaperu.

Myslim, ze funkcnost QoS v Linuxu byla prokazana merenimi, a to
dokonce i pri dost vysokych rychlostech. Bohuzel ted hned nevyhrabu
aktualni paper, ale pred nejakym mesicem tady byl odkaz na diplomku s
merenimi QoS (bohuzel se mi ten wordowsky dokument nepodarilo
vytisknout az k tem vysledkum :)

Brno, Czech Republic