RPM balicek pro jiny Intel CPU

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Úterý Červen 13 10:36:48 CEST 2000

Preji krasny den !

Pred casem tu probehla rada, jak zrychlit beh linuxu - prekompilovat
si jadro, glibc, XFree pro procesor PPro :

	Od:               Radek_Sedmak na eurotel.cz
	Datum odeslání:   Tue, 23 May 2000 09:34:50 +0200

	Moznosti je nekolik asi nejjednodusi bude ve vasem pripade prelozit
	si znovu vlastni kernel a glibc knihovnu. Osobne pouzivam pro
	kompilaci kernelu volby -O3 -mpentiumpro ( znamena to zasah do
	makefile) takto prelozeny kernel funguje alespon na mych cca 6
	znackovych pocitacich bez problemu.To same je mozno provest s glibc
	(doporucuji) a pote i s Xkama.

Jak se toho da dosahnout ? Konkretne mi jde o vytvoreni novych
binarnich RPM balicku.

Po nainstalovani XXX.src.rpm jsem chtel, aby mi ho znovu poskladal
RPM, ale nepochodil jsem. V manualu rpm jsem nasel volby :

     --buildarch <arch>
              When  building  the package, set the architecture to
              <arch>. This option has been obsoleted by --target in
              RPM 3.0.

     --target <platform>
              When building the package, interpret <platform> as
              arch-vendor-os and set the macros  _target, _target_arch
              and _target_os accordingly.

Pokud zadam "rpm -bb --target i686 XXX.spec", bude sestaven balicek
XXX.i686.rpm. Jenze binarky v nem obsazene jsou nachlup stejne jako
kdybych nezadal nic a sestavoval XXX.i386.rpm. Takze da se nejakou
korektni cestou prinutit RPM aby sestavilo binarni balicek pro trosku
jiny procesor nez je defaultni nastaveni ?

Pokud bych vnutit prekladaci parametr "-mpentuimpro", kam se to ma
zapsat do XXX.spec souboru ? Priznam se, ze jsem o tom patral, ale
nenasel jsem to spravne misto.

A posledni otazka - jak ma prekladac gcc reagovat na volbu
"-mpentiumpro" ? Manualova stranka o tom cudne mlci a kdyz si zkusim
jednoduchy programek prelozit jednak s touto volbou a jednak s
"-m386", je vyledek do puntiku stejny.

Dekuji za odpovedi.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz