XFree86 vs. "poskakujici" mys pri zatezi

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Úterý Červen 13 10:51:07 CEST 2000

presne tak

souhlasi

> To je divne ja mam 2xCel. 523 a take HPT366 a nikdy jsem nic
> takoveho nepozoroval.

> A co zkusit hdparm -u 1 /dev/hd?

Vyzkousim to a uvidime

> když už jsme u toho, mám svém starém notebooku stejný problém. Mám PS/2
> myš, v sériovém portu je zapojena normální myška. Používám repeater
> mód. Když používám sériovou myš, je vše v naprostém pořádku a fungují obě
> myšky perfektně.

To je ono, zacinam mit pocit, ze jedno z klicovych slov je PS/2.
Zatim (naprosto subjektivni duvody)  premyslim na tim, ze to druhe klicove slovo
je Netscape  Navigator jelikoz bez se mi to zatim nepodarilo vyvolat (mozna
jsem se malo snazil).  To me vsak prijde jako trochu paranoidni uvaha :)

V OS to neni urcite (viz. Linux, Solaris,.. kolega ted neco zminoval o tom, ze
se mu to obcas stane i na FreeBSD se ser. mysi - tak nevim). Navic
na pocitaci s mensi, pomalejsim atd. diskem, horsim CPU i vyrazne mene pameti
jsem to nikdy nevidel. Ano, videl jsem mys, ktera se ve smeru pohybuje
docela trhane, ale az tak nepredvidatelne ne.

> Ono to asi opravdu bude tou zatezi, protoze XFree86 je stejne proces
> jako jine programy, takze soutezi o strojovy cas, zatimco ve Windows
> je GUI ovladano specialne.

zacal jsem poustet vse co jsem nasel v KDE a vyprodukoval load asi 46.
Mys se pohybovala trhane, ale predvidatelne. Totez v Solarisu (tam, ale
nemam KDE) az do spusteni Netscape (muzu jim klidne zacit).

BTW: odvolavam find /. Pri tom se me to nepodarilo vyvolat, chtel jsem si to
overit, ale v tom pripade to nedelalo.

--

S pozdravem
   Petr Snajdr