Jak precist soubory s priponou pdf

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Úterý Červen 13 11:14:34 CEST 2000

On Tue, 13 Jun 2000, you wrote:

> Ono taky prej existuje takovy udelatko pro konzole...
> ummm... svgalib... tusim... ;)
>
> Ale vazne - jeste jsem neslysel o readeru na pdf na konzoli ;(

To ja jo, ale pro DOS (acrobat reader 1.0). S deskama od Intelu
se dodavaji CDROM z nichz se da nabootovat ROM DOS
(nebo jak se to jmenuje) a clovek pak muze "pracovat" s tou deskou
bez toho, aby "potreboval" nejaky OS a to vcetne cteni
dokumentace, ktera je v PDF a to pres acroread 1.0.

--

S pozdravem
   Petr Snajdr