konverzia cislo-retazec v C

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Červen 13 12:15:03 CEST 2000

On Tue, 13 Jun 2000, Jirka 'Eagle' Novák wrote:

> Mno, rek bych, ze kdyz nevite o C nic, a hledate, jak to zkonvertovat, pak
> vas napadne convert, int2str, spousta dalsich takovych veci, ale printf
> (sprintf, fprintf, ...) asi zrovna ne. Navic, neznam cloveka, kterej zna
> vsechny ty moznosti formatovaciho retezce z hlavy.

 A manual u vas nebyt?

 IMHO clovek, ktery nic o C nevi nepotrebuje zadne konvertovani, protoze
proste nenapise ani main(), pokud uz se nekde dostal alespon k tomudle,
tak *velmi* pravdepodobne v tom samem materialu z ktereho cerpal bude i
printf().

 Chapu, ze se nekdo zepta jak zachazet se sdilenou pameti nebo jak pracovat
s thready, ale zakladni elementarni veci jsou opravdu vsude.
(viz: http://docs.linux.cz --- pokud chcete zestarnout s C :-)

 Ale jinak, myslim, ze mi tu poznamku dotycny nemel za zle a mozna ho to
naopak trosku posunulo k lepsimu nahledu na to jak a na co se ptat.

						Karel