XFree86 vs. "poskakujici" mys pri zatezi

Martin Kucera mk na uh.cz
Úterý Červen 13 13:35:45 CEST 2000

Dne Út, 13 čen 2000 Marian Cavojsky napsal(a):

> Skuste XMMS. Dost casto sa mi proste kurzor objavi niekde na obrazovke.
> Tiez PS/2. Neviem si spomenut ci mi to robilo, ked som mal seriovu.

Můj příspěvek není až tak do tohoto threadu...
Netroufl bych si říct najisto, že to bude myší PS/2. Používám ji taktéž, a
kurzor se nevyzpytatelně nechová, dokonce ani když mám spuštěn acroread4.0 (ten
totiž po otevření jakéhokoliv souboru mimo linuxových novin a po třech
PgDownech vyvolá neuvěřitelný load a neskutečnou aktivitu disku. Po té shodí X.
Ale myš jede sice trhaně, leč správným směrem. Používám xpdf [:-)))

--
Poklona.

	Martin Kučera
	<daňový subjekt>