Prevod mailboxes z IE5.0 do Netscape 4.73

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Červen 13 13:58:26 CEST 2000

On 13/06/2000, gandalf wrote:

> Zdravím všechny
> Neznáte někdo postup, jak "převést" veškerou poštu z Microsoft Outlok
> Express 5.0 (nebo vyšší) do Netscape Communicatoru 4.73 (obojí for
> windows). Netscape neumí poštu z MSIE 5.0 naimportovat přímo (umí "jen"
> z MSIE 4.01) a mezikroky s formátem Eudory se mi nějak nedaří. Můžete
> někdo poradit?

Souvislost s Linuxem sice moc nevidim, ale urcite existuji konverzni
utility (vetsinou je vysledkem un*xovy mailbox). Budou urcite k
nalezeni na http://freshmeat.net/search.php3?query=outlook
Druha moznost by mohla spocivat v nejakem exportu na IMAP server.

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi