Oziveni dvou sitovych karet

Roman Kolbábek rkolbabek na volny.cz
Úterý Červen 13 13:42:17 CEST 2000

Zdravim,

jsem take zacatecnik, ale v tomto pripade zacinam chapat ty zkusenejsi.

1. Zkuste prohledat archiv. Resilo se to tu za posledni dva mesice asi 4x a
to i konkretne pro RH6.1.
2. Pokud opravdu na nic neprijdete, tak se mi prosim ozvete, napisu Vam
podrobny postup krok za krokem mimo konferu.

--
Kolbis

PS:Pokud chcete pocitac skutecne jen jako router, nebyl by vhodnejsi Linux
Router Project a nejaka stara 386/486-ka bez pevneho disku ?

"David Kriz" <david.kriz na ccv.cz> píše v diskusním příspěvku
news:394619c1.0 na news.cvut.cz...