Paskove zalohovaci mechaniky SLR vyhody/nevyhody ?

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Úterý Červen 13 14:33:36 CEST 2000

Zdravim

chtel bych se zeptat zda nepouzivate (nemate zkusenosti) s paskovymi
streamery SLR . Nasel jsem to v ceniku Servodata ale mam zkusenosti
jen s DLT a DAT, tak bych se chtel zeptat zda o tom neco nevite, hlavne
zda je to nejaka novinka nebo spis vybeh. Technicke parametry to ma
srovnatelne s DLT, ale rekl bych ze vychazi o neco levneji...