XFree86 vs. "poskakujici" mys pri zatezi

Gratz Jaroslav xgratz01 na stud.fee.vutbr.cz
Úterý Červen 13 15:12:10 CEST 2000

On Tue, 13 Jun 2000, David Trcka wrote:

> 1. je to jakysi srot od Geniusu, ktery mi pri volbe prepinace na 3
> tlac. vubec nefunguje.
> 2. podle mych zkusenosti dojde pri prepnuti z 2 na 3 tlacitka a obracene
> ZA PROVOZU k totalnimu zmateni ovladace mysi, takze pomuze jenom restart X
> resp. gpm (v text. rezimu).

Ten srot od Geniusu mam taky a pokud chceste pouzivat tri tlacitka, tak
musite nastavit protokol pro praci s mysi na nejaky Logitech (proste jako
by to byla Logitech mys) a potom vse funguje skvele.

<off topic>
BTW snazil jsem se k pouziti tri tlacitek donutit i Windows a po
automaticke detekci hardware, vyzkouseni vsech moznych ovladacu a asi 10
rebootech jsem to vzdal. Odolaly :-)
</off topic>

Jaroslav Gratz