Editory zvuku

Pavel Hanak hanak na brailcom.cz
Úterý Červen 13 16:15:09 CEST 2000

    JK: 	Zatim se mi celkem libi Electric Ears a snd. Na
    JK: freshmeatu a na gnome.org je takovych veci celkem dost. Mate
    JK: nekdo s necim konkretnim zkusenosti, o ktere se muzete podelit?

Z těch nástrojů, se kterými jsem zatím přišel do styku, mi nejvíce
vyhovoval DAP. Moc se mi sice nelíbí, že je to postaveno na Xforms, ale
nejsem sám, jak mi sdělil autor programu a dodal, že vysokou prioritu má
právě přepis DAPu tak, aby používal GTK.
Jinak se v něm ale pracuje velmi dobře a má i poměrně hodně různých
"features".

S pozdravem

--
Pavel Hanak