Odradkovani ve VIMu

Daniel Mihalyi mihalyi na hornad.fei.tuke.sk
Úterý Červen 13 15:13:38 CEST 2000

David Kalita <xkalitad na sin.cvut.cz> wrote:
> Zdar

> Chtel jsem se zeptat jestli jde nejak udelat ve VI(m) automaticke odradkovani ?
> Nasel jsem pouze automaticke zalomeni radku. Jenze kdyz pisu vice vet bez
> odentrovani tak pak musim jezdit vzdycky od zacatku psani pokud se chci
> dostat nekam doprostred. Chtel bych aby se mi kazdy radek automaticky
> zalomil ( to mi funguje ) ale hlavne aby se mi odradkoval .

Ano, je to mozne nastavenim "set textwidth" na poziciu, odkial chcete, aby
sa riadky zacinali "odriadkovavat"

konkretne:

:set textwidth=78

znaci, ze pokial sa pri pisani riadku narazi na 78mu poziciu, 79ty znak
uz bude na novom riadku...

				S pozdravom

--
 _                                                          mihalyi na tuke.sk
| \ _.._ o _ || _                    PGP: finger mihalyi na hornad.fei.tuke.sk
|_/(_|| ||(/_||(_)       Key fingerprint = 3EC4C1F877673B0E14F1A6B2EA143223