reverzni DNS nefunkcni

Jiri Licek jirka na sunweb.cz
Středa Červen 14 09:39:56 CEST 2000

DD,

protoze se tu mluvi o mym pocitaci :) , musim potvrdit, ze se IMHO
samozrejme da nastavit revers pro jakkoli "rozsekanej" subnet, prave v
pripade mych nekolika ubohych IP to funguje bez problemu, jediny problem je
v lidech na strane ISP, kteri pri prideleni takovyho kousku u sebe v
PRIMARNIM zonaku ten popis reversniho kousku C adresy sami od sebe
neudelaji, a i kdyz si svuj kousek osetrite ve svym DNS spravne, nechodi to
do doby, dokud to neudelaji i oni, kteri spravuji cely C rozsah :))

Pekny den a dobre ISP preje Jirka