QoS - funguje to vubec?

KUDLAC Tomas kudlac na asset.sk
Středa Červen 14 11:19:49 CEST 2000

> Pokud si prectete patricnou dokumentaci, tak vam to proste
> fungovat MUSI
> (pokud by nebyla vylozene chyba v implementaci QoS, ale
> vzhledem k tomu,
> ze mi to chodi bezchybne uz vice nez rok, tak bych si dovolil o tom
> pochybovat). A cteni dokumentace se nevyhnete nikde, jinak to proste
> spatne nastavite, at uz je to PC, Cisco, Cyclades nebo cokoliv jineho.

Problem je ze tej dokumentacie byva poskromne. Ja ked som rozbehaval CBQ na
2.2.x jadre tak som par dni len browsoval a zhanal dokumentaciu. Nakoniec
som to nejako nastavil, funguje to k mojej spokojnosti, ale niektorim veciam
co som tam urobil dost dobre nerozumiem - lebo som ich okukal z nejakej inej
konfiguracie.

--
Tomas Kudlac