esound-0.2.17 pro vice uzivatelu (fwd)

David Siska d.siska na warwick.ac.uk
Středa Červen 14 12:43:18 CEST 2000

On Tue, 13 Jun 2000, you wrote:
> Potreboval bych poradit, jak umoznit prehravat zvuky vice uzivatelum
> zaroven. Zatim mi to hlasi kdyz jeden prehrava a druhy chce
> neco spustit "/dev/dsp: Device or resource busy"
>
> Zdravi Korusef[ Libor Dener].
>   		(: CauCau :)

Ahoj,
	Jedno z reseni (ktere mne fungovalo) je ALSA. (Adresu neznam ale
www.google.com vzdy najde spolehlive) ALSA (Advanced Linux Sound Architecture)
umi krome jinych plusu emulovat OSS. A kdyz to dela, tak normalni programy
(treba xmms a mpg123) mohou prehravat kazdy jiny soubor a ono je to mixuje.
	ALSA je par modulu do jadra, knihovny a par utilitek. Tak mnoho zdaru.
Mimochodem ma par nevyhod: nefunguje s APM a ACPI (teda funguje ale kdyz
pocitac uspim a pak probudim, tak musim ovladace vyndat z jadra a zavest znova)
a dalsi mne ted nenapadaji (jo mixer je vzdy ztlumenej po zapnuti - to se da
resit, APM nevim).

		David