Problem s ipfwadm ( tak troxu dlhe )

Marek 'Marx' Grac marx na ns.zero.sk
Středa Červen 14 13:09:51 CEST 2000

Zdravim,

	Potreboval by som pomoct s nasledujucou situaciou, mam siet vid:

			inet - linux ( masq ) -> NTcka
					\ -----> Novell

	a potrebujem spristupnit jeden port na NTckach (80) na ktorom bezi
	jedna aplikacia. Pretoze tie NTcka vyzaduju data z Novellu, ktory
	je na lokalnej sieti, musia mat spojenie, ale kedze ich potrebujem
	vidiet aj zvonka musia byt aj na inete. V sucasnosti je problem
	vyrieseny tak, ze NT maju dve sietove karty ( inet + lokal ). Rad
	by som odstranil z NTcok kartu, co ide von. Teda by boli pripojene
	len na linux. Linux je RedHat 5.2 a zvonku je pristupnych len
        zopar sluzieb. Riesenia ktore su uz vyskusane a z mne neznamych
	pricin nechodia, alebo som ich ani nerozbehol.

	1) povolit na linuxe port napr. 1111 a spustit naky redirector
	skusil som fwdengine. A ked som sa pripojil cez lynx z kompu mimo
	masqarady dostal som uvodny obrazovku, ale po vyplneni formulara
	som sa  dostal akurat k "reqest send. waiting for response"

	2) pokus bola snaha nastavit masqaradu tak aby dany port rovno
	presmerovala zlyhal na tom, ze aby bolo mozne nastavit flag
	-m (masq) musi to byt Forward, ale pokial xem nastavit redirect na
	port ( lokalny ), tak to pravidlo musi byt Input.

	Bohuzial aj moje vyhladavanie na inete skoncilo neuspesne :(.
	Takze budem velmi vdacni za vasu pomoc.

							Marx

   I   ...  a hlavne nestrat sam sobe.             I
    \        			V. Vysockij       /
        \          Marek 'Marx' Grac	      /
          \                  marx na zero.sk   /