kvalita mp3 enkoderu

Rostislav Pacejka pacejka na usa.net
Středa Červen 14 14:13:42 CEST 2000

Zdravim,
neustale ctu: tento enkoder je vyborny, ten zase shit, a naopak.

Zajima me, jestli nekdo nezna nejakou objektivni metodu, jak zjistit
kvalitu enkodovani a jaky frekvencni rozsah je treba brat v uvahu pri
jejim posuzovani.
Ja osobne uz 15kHz neslysim (mozna mam nekvalitni HW, nebo sluch,
nebo je to normalni?), nekdo jiny treba ano.
Pri porovnavani ruznych enkoderu jsem narazel na vetsi rozdily az nekde od
14-15kHz, tudiz mi z toho plyne, ze na kvalite enkoderu nezalezi?!

Jeste dotaz na VBR. Proc nastavovat minimum bitrate? Preci nechci mit
ticho enkodovane na treba 128kbps, ale na co nejmensi hodnote.

R.Pacejka

Get free email and a permanent address at http://www.netaddress.com/?N=1