Filesystem a ACL

Ing. Radek Skoták skotak na blansko.cz
Středa Červen 14 14:48:27 CEST 2000

	Zdravim vsechny,
zacina mi na serveru dochazet misto na disku a uvazuji o koupi dalsiho.
Pri te prilezitosti by me docela zajimalo zda by slo provozovat jeden
svazek (/home) pripojeny na dva disky (ala Novell). Pokud jsem spravne
pochopil dokumentaci, tak ext2 to neumi => potreboval bych jiny
filesystem (jaky doporucite ?). Soucasne, ale uvazuju o ACL patchich do
jadra a pokud jsem pochopil budou tyto nejspis vazany na ext2. Takze
zasadni otazka zkousel nekdo z vas neco podobneho ? Alternativou je
stary disk vyradit (coz neni az takovy problem) a koupit ten novy
dostatecne velky, jde mi spise o princip.

					Radek Skotak

      >  DARLING, ARE YOU FINISCH ? NO, I AM SCOTIS(H) <
  /        \\  \___ (  <_> ) |  |  |  | \___ \  phone:+420506412674
 /_______  / \___  > \____/  |__|  |__|/____  > E-mail: skotak na email.cz