SCP a shell

Jan Havlicek havlicek na vse.cz
Středa Červen 14 17:07:36 CEST 2000

Leos Urban wrote:

> Ahoj,
> potrebuji umoznit Win-uzivateli odeslat soubor. Tento soubor chci
> prenest kryptovane (kvuli heslu v FTP).
> Optimalne mi na to sedi (P)SCP z putty.
> Jenze to funguje jen, kdyz uzivatel ma k dispozici nejaky shell,
> coz znamena, ze se pak muze pres SSH taky prihlasit.
> A to uz nechci. Ja chci aby mohl JEN PRENEST SOUBOR.
> Proste dovolit aby SCP mohl pouzit kdokoliv, ale SSH napriklad jen
> root a jen odnekud.
> Obavam se ale, ze to takto rozdelit nejde.
> Co vy na to?
> Leos

~/.ssh/rc je soubor, ktery se po pripojeni provede drive nez cokoliv
jineho. Nevim, jestli to pomuze, ale trochu by se s tim dalo
poexperimentovat.

Jinak mala annonce. Uz mam v ruce alfaverzi interaktivniho scp klienta
pro Win32. Dve okna, lokalni a vzdalene a prenosy souboru, vytvareni
adresaru atd jak v nortonu. Zalozeny je to prave na putty a pscp a k
tomu dobastleny interface. Az to bude odladeny tak dam vedet.

Honza
--