Problem s Apache

Středa Červen 14 18:16:11 CEST 2000

On Wed, 14 Jun 2000, Jan Havlicek wrote:

> Mam nasledujici problem. Na jednom serveru kde je celkem hodne vytizeny
> web mi nektery child procesy apache narustaji nad unosnou mez (10-20M v
> pameti) a to i kdyz je nastaveno aby vychcipali po 5000 requestech.

Rostou ty procesy prubezne nebo skokem (dlouho (aspon par sekund) ok, pak
skok a pak zase dlouho zadna zmena)? Pokud skokem, pak by mohlo pomoct
automaticky sledovat, kdy zmena nastane, a korelovat to s udaji v logu.

> Patrne jde o nejaka spatne napsana CGI nebo PHP ale jak mam zjistit
> jaka?

To spis PHP nez CGI. CGI se spousti v extra procesu, ktery po vyrizeni
pozadavku odejde na vecnost.