XFree86 vs. "poskakujici" mys pri zatezi

Tomas Pluskal plusik na pohoda.cz
Středa Červen 14 20:43:52 CEST 2000

Mam jen poznamku k tomuto threadu: mam mys Genius Netmouse Pro a kdyz jsem
v instalaci RedHatu zatrhnul Genius Netmouse Pro, tak mi to delalo takove
veci co popisujete (naprosto zmatene mysitko), ale myslim, ze to delalo i
pri normalni zatezi. Kdyz jsem to v XF86Config zmenil na PS/2, tak uz to
nedela. Asi je to jiny problem, nez ten co se tu probira, ale treba to ma
nejakou spojitost.

s pozdravem

Tomas Pluskal