realtec8139 robi problem

Martin Kavalec xkavm04 na vse.cz
Čtvrtek Červen 15 10:49:33 CEST 2000

14 Jun 2000 17:33:35 +0200 brandis jaroslav <brandis na savba.sk> napsal:
> Snazim sa tu rozbehat LRP 2.9.4 ale nemozem rozchodit sietove karty
> Realtec8139. Pouzivam jadro 2.0.36.15 a k nemu prislusny modul rlt8139.o.
> Karty mi identifikuje, vidim pridelene irq, atd .. ale po chvili zacne
> vypisovat hlasky trasmit timeout code d 0000 a podobne. pingnut sa nikde
> neda. Na kartach mi svieti ledka, ze linka je chytena ale nesvieti mi ziadna
> aktivita na karte napriek tomu ze to je na dost rusnej sieti. Pravdepodobne
> sa nejako blbo zinicializovala karta. Karta je natvrdo nastavena na 10Mb
> half-duplex. Nie su k tomu modulu este nejake prepinace ?

> [...]

Taky jsem to pozoroval. Jeste tomu predchazela hlaska "Oversized
Ethernet frame, status ...".

Myslim, ze mezi kernely 2.2.14 a 2.2.15 mela byt nejaka oprava
driveru rtl8139.c ktera to snad resi. Mozna by pomohlo primerene
aplikovat diff rtl8139.c mezi 2.2.14 a 2.2.15 do vaseho driveru
(nebo prejit na 2.2.16; netusim, jestli se ta oprava dostala i do
nejakeho novejsiho 2.0.x kernelu)

martin