cas a 32-bit platformy

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Čtvrtek Červen 15 12:29:33 CEST 2000

Petr.Novotny na antek.cz (Petr Novotny) writes:

> Nekdo musi vedet, ze se dela kod pro specialni procesor, ktery ma
> jednu instrukci (napriklad) na provedeni DES, FFT nebo treba jen
> na vypocet harmonickeho cisla.

To je absolutni blbost. V C neexistuje zadne klicove slovo
vypocitej_des nebo vypocitej_FFT. Jak ma prekladac vedet, ze ten
algoritmus, co zrovna preklada je DES nebo FFT?

> Prekladac, ktery to nevi, sice mozna udela kod, ktery _pujde_, ale
> urcite ne kod, ktery _pobezi_. Takovy prekladac bude tedy
> nepouzitelny a nepouzivany.
>
> Priklad: gcc na Alphe neumi poradne pracovat s jejimi floating-point
> registry (aspon takhle jsem to cetl); proto se na Alphe na
> "opravdickou" praci gcc nepouziva, ale pouziva se prekladac, ktery
> o procesoru neco vi.

To je neco jineho. Znamena to, ze gcc nema dostatecne obecny jazyk do
ktereho to C preklada.

Pri vytvareni konkretni implementace jednoho prekladace by melo
existovat nejake template: pocet celociselnych registru, pocet float
registru, specialni registry (treba maji vzdy hodnotu 0) atd.

Brno, Czech Republic