prepinani klavesnice US/CS

Radovan Garabik garabik-news na spam.melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Červen 15 13:32:34 CEST 2000

Martin 'Goran' Moravec <goran na ipp.cas.cz> wrote:
 : Je tu nekde cerna dira na informace ci co?
 : a> window manager NEMA co s klavesnici delat.

to by som az tak netvrdil....
mal som nadefinovanu klavesnicu v xterme, prepinal som klavesou pause
(pod icewm), potom som presiel na afterstep a prepinanie prestalo fungovat...
dost dlho som zistoval kde je chyba - bola v tom ze afterstep mal nastavenu
pause na "urob screenshot"

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |