realtec8139 robi problem

Stepan Cirkl cirkl na mssch.cz
Čtvrtek Červen 15 13:25:09 CEST 2000

Nedavno jsem se setkal s timto problemem. Snazil jsem se rozchodit router  s
RH6.2 (6.1). Smerem do nasi site byla karta Realtec8139 a k eth. konverotru SVAC
PCNet (AM79C90Kc). V tomto pripade se objevovala tato hlaska. Pomohlo
zrestartovat sitovy subsystem, ale behem chvilky se problem opakoval.
Obe tyto karty byly jiz predtim v Linuxu. Svec fungoval na stejnem miste ve
starem routeru a Realtek mi bezel chvilku v pokusnem servru. Naprosto bez
problemu. Asi po dvou dnech hrani, 5 reinstalaci... kolega zamenil SVECa za
ISOvou 3COMku a najednou bylo po problemech.

--
Stepan Cirkl
Spravce site, Webmaster