ISDN karta Asuscom

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Čtvrtek Červen 15 15:40:10 CEST 2000

Jaký čip je ve zmíněné kartě? Jednou jsem rozcházel ISDN kartu Asuscom s
čipem WinBond _nějaké_číslo_ a úspěšně. Jen jsem si musel překompilovat
jádro, neboť podpora zmíněného čipu nebyla v HiSax modulu defaultně
zakompilována (do jádra v.2.2.13 byla označena jako experimental).

Slávek.