Problem so eth1 SMC

Juraj Koppel koppel na mail2.saske.sk
Čtvrtek Červen 15 15:42:53 CEST 2000

Radovan Garabik wrote:

> asi to s tymto nesuvisi, ale mam pocitat s kartou SMC Ultra (ethernet),
> a ta sa sprava znacne podobne... po nejakej dobe sa komunikacia velmi spomali
> (asi 5KB/s), pomoze ifdown a ifup...
No obavam sa, ze asi suvisi. Ja mam SMC 8416 BTA, PNP je vypnute, dal
som na ine IRQ, stale rovnako blbne. Je pravda, ze tam mam nezvycajne
vela kolizii na to, ze traffic ide oddelene (optika). Mozno blbost, ale
ifconfig
ukazuje base address 310, kym v DOSe je nastavene 300 a pri bootovani
robi autoprobe a najde tiez 300.
eth1      Link encap:Ethernet  HWaddr 00:00:C0:A1:38:E0
          UP BROADCAST RUNNING MULTICAST  MTU:1500  Metric:1
          collisions:20487
          Interrupt:7 Base address:0x310 Memory:c8000-ca000

Chcem sa opytat, co s tym urobit? Uvazoval som, ci nedat do cron
pravidelne v hodinovych intervaloch ifdown a ifup (len sa mi to zda dost
primitivne...). Upgrade z RH 5.2 na RH 6.2 asi tiez velmi nepomoze.
Alebo vymenit SMC (akurat ma stve, ze sme ju zhanali prave kvoli AUI
portu a bola poriadne draha).

Zdravim
Juraj Koppel