dial callback

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Čtvrtek Červen 15 17:13:13 CEST 2000

On Thu, 15 Jun 2000, you wrote:

> 06/15 15:17:53  PID for mgetty on line pts/1: -1
> 06/15 15:17:53  no mgetty on pts/1, can't use this line
> 06/15 15:17:53   removing lock file
> 06/15 15:17:53  can't get dialout device, exiting: Bad file descriptor

to je dobre?

> potom mam jeste jednu otazku
> je mozne aby se callback realizoval bez scriptovani a prihlasovani v
> terminalu
> tzn. jen na zaklade jmena uzivatele kdyz se autentifikuje v pap
> takovy dialup server mi totiz uz bezi a ja chci ostatnim dialupistum
> zachovat stavajici zpusob, takze bych to musel realizovat na jinym
> serveru nebo vsem upravit prihlasovaci scripty

Ano i ne :-). Myslim, ze to pujde pres MS Callback takze
to nepujde :-(. Autentizace "v" PPP bude fungovat, ale pppd
se ke slovu dostane dost pozde.

Rekl bych, ze potrebujete toto:

server:
      - zvednout linku
      - overit uzivatele
      - zavesit
      - ziskat od nej nebo z databaze jeho tel. cislo
      - vytocit cislo
      - spustit pppd

klient:
    1. vytocit cislo
    2. autentizovat se
    3. "prezit" zaveseni linky z druhe strany
    4. cekat na RING a nasledne odeslat ATA
    5. spustit ppp komunikaci

Neco z toho pomoci ppp by slo, ale neco hur. Treba pokud
klient bude mit Windows tak nevim jak je donutite bez skriptu
ke kroku 4. (resp. vubec k tomu, aby to na kteremkliv bodu
pocinaje 3. nespadlo)

--

S pozdravem
   Petr Snajdr