cas a 32-bit platformy

Čtvrtek Červen 15 17:43:17 CEST 2000

On Thu, 15 Jun 2000, Ing. Miloslav Ponkrác wrote:

> Já jsem chtěl jenom upozornit, že ani norma ANSI C si nevezme na triko, že
> ustanoví nějakou pevnou délku jakéhokoli typu, ať už je to char, int, long,
> či čehokoli jiného. Tvůrci normy jsou chytří lidé, a vědí, že C je v

Tvurci C jsou chytri lide, kteri konecne pochopili, ze tomu, kdo jazyk
uziva, je celkem na houby, ze ma short, int a long, kdyz nemuze tusit,
do ktereho z nich -- pokud vubec do nejakeho -- se hodnoty, se kterymi
chce pracovat, vejdou, a proto se novem ISO C (? myslim) oficialne objevi
typy jako int32_t, int_least32_t apod. :)