Gnome rpm upgrade problem

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Červen 15 18:09:32 CEST 2000

On Thu, 15 Jun 2000, Michal Belicek wrote:

> Kdyz jsem chtel upgradnout gnome 1.0.39 na novejsi verzi 1.0.55 a pise
> mi to
>
> [root na uran:/usr/install/RedHat6.2cs/RedHat/RPMS]# rpm -Uhv
> gnome-core-1.0.55-12.i386.rpm
> error: failed dependencies:
>         windowmanager is needed by gnome-core-1.0.55-12

Je to obecny nazev pro celou skupina manageru, tak aby ten program
nemusel hledat jeden manager za druhym. Pokud je nejaky manazer
nainstalovan, mel by poskytovat tuhle zavislost.

Podobnou vec dela Apache, ktery poskytuje zavislost "webserver" a pokud se
instaluje nejaky balik vyzadujici pritomnost libolneho web serveru, je
zavislost splnena.

R.V.

| Radek Vybiral				           Radek.Vybiral @ vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |