Valka s UPS

Martin Lipinsky mlc na czech.net
Čtvrtek Červen 15 19:00:57 CEST 2000

Dobry den.

Uz par hodin tu valcim s APC Smart UPS 2200 (zkousel jsem i 700). Chci
rozchodit variantu

MASTER----------SLAVE-------------SLAVE----  lan

UPS

Ale pro zacatek bych mi stacio to rozchodit standalone. Pouzil jsem
apcupsd 3.6.2-1 (debbalik z potato). Pokud nakonfiguruji
/etc/apcupsd.conf, daemon se odstartuje, zapisuje hodnoty do logu, i do
pseudoprocfilu, tvari se jako ze vsechno vi, vsechno zna, ale ouha.

Kdyz odpojim proud z UPS, zacne klesat nabiti baterii atd. nicmene zadna
hlaska na konzoli jako POWERFAIL ani nakonec SHUDOWN se neprovede :(

Chvili jsem zkousel i tu sitovou variantu se slavem. Zatimco na masteru
se jako v pripade standalonu nic nevypisovalo, na slavu se spravne vypsalo
POWERFAIL, potom ze jede ups na baterie, a pokud jsem proud zase zapnul,
tak ze POWER ON. Ale kdyz jsem to nechal dojit az do konce, shutdown
mastera ani slava se stejne neprovedl :(.

Marne jsem procital dokumentaci, hledal zakopany prepinac .. nic jsem
nenasel.

Muze me nekdo komu to chodi (taky mi to asi pred rokem chodilo .. ja uz
nevim cim to je) nakopnout spravnym smerem ? treba svym konfigurakem ?
nebo cimkoli ?

S pozdravem

Martin Lipinsky'                                       Luko CZECH-NET
email: ml na czech.net                                    Argentinska 38
pgp: http://ml.czech.net/ml.asc                        170 00 Praha 7
tel.: + 420 2 20385500                                 Czech Republic
SUPPORT: +420 2 20385444, support na czech.net, http://support.czech.net