dynamicke knihovny a program se setiud bitem

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Čtvrtek Červen 15 20:21:42 CEST 2000

Michal Krause wrote:

> A brani Vam neco ladit tu aplikaci bez suid bitu pod uzivatelem, pod
> nimz pobezi? Pokud je to root, tak se domnivam, ze ladit takovou
> aplikaci primo v provoznim prostredi neni vubec dobry napad.

Odvolavam co jsem odvolal a slibuji co jsem slibil. Priznavam, ze to neni
provozni prostredi, ale bezi tam zastabilizovane verze, na kterych pracuji
dalsi, co programuji klienty. Proto potrebuju spoustet servery s jinyma
knihovnama nez oni.
Libor

P.S.: priste si dam vetsi pozor na to co rikam, jak vidno nic vam neujde:-)
         stejne dekuju za radu.