OT: Http a proxy

Stanislav Sipek almara na almara.cz
Čtvrtek Červen 15 20:47:34 CEST 2000

Dobry vecer
Omlovam se za dotaz, ktery se netyka primo Linuxu, ale jsem uz bezradny.
Chci se zeptat, lze poslat http pozadavek na server pres proxy tak, aby
vznikle spojeni zustalo aktivni? Podotykam, ze server i klient je moje
vlastni aplikace a zadna z nich socketove spojeni neukoncuje. Bohuzel pri
odeslani http pozadavku klientem pres proxy se mi po prijeti odpovedi od
serveru socketove spojeni zrusi. Muzemi nekdo poradit jakym zpusem vzniklou
komunikacni cestu uderzet aktivni (jakym http prikazem presvedcit proxy
server aby neshodil spojeni?).

Predem moc dekuji za kazdou radu

S pozdravem
Stanislav Sipek