Co vy na to ? (Win4lin)

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Čtvrtek Červen 15 21:07:24 CEST 2000

Vazeni,

zajimal by me seriozni pohled zkusenejsich na tuhle bombu
(www.intac.cz/win4lin)

Nejak se mi nechce verit, ze se neco takoveho vyvijelo v naprostem utajeni,
 nebo proc se o tom drive nikdo nezminil . Nebo je to teprve
virtualni holub na strese ?

Nahodou jsem to dnes nasel v novem cisle Computeru. Protoze nerad podleham
marketingovym slibum, zajimalo by me, zda se mam tesit az bude v prodeji.
Moje zkusenosti s vmware nejsou moc dobre (co do rychlosti - win95
jakztakz, ale win98 si ani neskrtnou - board 2xPPro 180MHz, 128MB RAM,
SCSI ultra-wide) a o wine jsem zatim jen cetl, ze tam skoro nic nechodi,
tak jsem radsi ani nezkousel.

Tohle slibuje az prilis na to aby to byla pravda ;-)

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *