CorelLinux - MySQL

Petr Kolar admin na motorpisek.cz
Pátek Červen 16 08:17:41 CEST 2000

Dobry den,
nejsem zadny zbehli uzivatel Linuxu... Mam nainstalovanu distribuci Corel
Linux (asi Debian). Chtel jsem nainstalovat WWW server Apache s propojenim
na PHP a MySQL. Prvni 2 veci se podarili ovsem instalace MySQL neni
dokonala. Stahuji jiz binarni instalace (mysql-3.21.33.tar.gz) a i kdyz se
ridim radami manualu nejde mi MySQL spustit. Spustim ji sice pres
bin/safe_mysqld ale to mi zrovna nestaci. Pri pokusu o spusteni z bin/mysqld
mi napise, ze nemuze nalezt tabulku mysql.host. Nechapu to, protoze tyto
tabulky jsou zavedeny (spustenim scripts/mysql_install_db).

Pak sem take zkousel MySQL primo kompilovat s PHP, ale nastala chyba (neco s
nedeklarovanim funkce fopen64 nebo tak nejak).

Poradi mi nekdo?

--
Petr Kolar
iWEB Studio