kvalita mp3 enkoderu (long)

Rostislav Pacejka pacejka na usa.net
Pátek Červen 16 08:27:21 CEST 2000

Dekuji za obsahlou odpoved.
Bohuzel mi z toho plyne smutne poznani, ze clovek bez hudebnich vloh (dobreho
hudebniho sluchu, dobreho sluchu, dobre audio-karty,..) je schopen vytvorit
kvalitni enkodovanou hudbu jen nahodou, a nemuze si osobne svuj vysledek
overit.
Presto si myslim, ze musi existovat nejaka objektivni metoda na posouzeni
kvality, kdyz ne absolutni, tak alespon porovnavaci (tzn. mp3/256kbps z
Lame je lepsi/horsi nez ta sama mp3/256 ze Xingu viz graf ten a ten...).

Diky za tip na konferenci mp3encoder, myslim ze po jejim precteni mozna
budu znat odpoved.

R.Pacejka

definovanym ...

Get free email and a permanent address at http://www.netaddress.com/?N=1