dial callback

Martin Frys martin na newton.cz
Pátek Červen 16 08:00:18 CEST 2000

>Rekl bych, ze potrebujete toto:
>
>server:
>      - zvednout linku
>      - overit uzivatele
>      - zavesit
>      - ziskat od nej nebo z databaze jeho tel. cislo
>      - vytocit cislo
>      - spustit pppd
>
>klient:
>    1. vytocit cislo
>    2. autentizovat se
>    3. "prezit" zaveseni linky z druhe strany
>    4. cekat na RING a nasledne odeslat ATA
>    5. spustit ppp komunikaci

> [...]

abych se vyjadril presneji: u uzivatelu, kteri budou mit callback je
mozne nastavit cokoli - jde mi o to, aby stavajici dialupisti mohli
dal fungovat bez callbacku jako by se nechumelilo
tzn. autentifikuje se v pap user nocallback1 a jede
autentifikuje se v pap user callback1 a system na zaklade konfigu vi :
u toho udelat callback, zavesit a vytocit a trada
Martin Frys <martin na NOSPAMnewton.cz> remove NOSPAM
http://www.newton.cz/~martin/