dial callback

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pátek Červen 16 09:24:02 CEST 2000

Nechápu? Jde o klienta, který chce callback == zavolá na server, a ten
se s ním následně spojí zpátky. V tom případě mi připadá jasné, kdo
provádí kroky 1. a 2., po 3. snad stačí jen potvrdit, že bylo přerušeno
spojení. A pokud jsem to dobře pochopil, tak tazatel je v situaci, kdy
používá právě kroky 1. a 2. a jak ten, kdo sestavil níže uvedený postup
také konstatoval, že jde především o kroky 4. a 5.

Slávek.