package management (Re: BIND)

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.zln.cz
Pátek Červen 16 10:42:04 CEST 2000

Pavel Kankovsky wrote:

> I kdyz u neceho vychazite ze cistych zdrojaku, nic vam nebrani z toho
> udelat balik. U slusnych programu je to otazka 15 minut. A jakmile budete
> chtit ten samy program nainstalovat na vice nez jeden pocitac, tak se cas
> investovany do vyroby baliku velice rychle vrati.

Kdyz jsme u toho. Neznate nejakou hezkou utilitu pro vytvareni takovych
balicku? Co jsem nasel, tak to se mi moc nezamlouvalo. Predstavoval bych
si to asi tak, ze misto make all napisu treba makedeb all a vypadne *.deb. ;-)
Totez pro rpm.

                                       Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky  -  Spravce Internetu na SPS ve Zline

E-mail: lednicky na spszl.cz

WWW: http://www.spszl.cz/~lednicky/