Novell pod DOSemu

Igor Bujna igor.bujna na maxi-tip.cz
Pátek Červen 16 11:02:06 CEST 2000

On 15 Jun 2000, at 15:30, Honza wrote:

> Zdravim
>
> Nemate nekdo zkusenosti z rozchozenim Novelovskeho klienta pod DOSemu?
> Jde mi nejem o primountovani Novelovskych disku, ale o to, abych se mohl
> pomoci linuxoveho terminalu pripojit k Novelovske siti. Dik za kazde
> popostrceni.

Jednou jsem zkousel rozchodit novelackeho klienta pod
dosemu.Vse fungovalo OK a zkousel jsem se pripojit pres telnet na
linux (RH 5.2) , tam spustit dosemu s novel klientem, prihlasit se na
novel server 4.11, a pote jsem spustil pegasus mail (dos) a cetl si
postu.Takze vse mi fungovalo jak jsem chtel.
Nashle