package management (Re: BIND)

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Pátek Červen 16 11:22:57 CEST 2000

On Fri, 16 Jun 2000, Miroslav Lednicky wrote:

> Kdyz jsme u toho. Neznate nejakou hezkou utilitu pro vytvareni takovych
> balicku? Co jsem nasel, tak to se mi moc nezamlouvalo. Predstavoval bych
> si to asi tak, ze misto make all napisu treba makedeb all a vypadne *.deb. ;-)
> Totez pro rpm.
installwatch jste zkousel? Plus inst2rmp?
Mne to docela vyhovuje, ale chtelo to trochu dodelat. Je to skript (tedy
inst2rmp), takze je to snadne. Mozna, ze ted  uz je to vylepsene, dlouho
jsem se nedival jestli je nejaky pokrok.

Zdravi Jaroslav Honsa.