streamer & I/O error

Daniel Smolik Smolik na corpus.cz
Pátek Červen 16 13:47:46 CEST 2000

phof7180 na ss1000.ms.mff.cuni.cz wrote:

> Dobry den,
>
> snazim se pouzivat streamer Colorado 250MB na RedHatu 6.1, jadro 2.2.14, ftape
> & zftape jako moduly. Pri pouziti programu "taper" obdrzim pri pokusu o
> nejakou akci hlasku "Permission denied" predchazenou asi ctyrmi sekundovymi
> pretacenimi pasky. Prava na device jsou ok (rw). Vyzkousel jsem jeste
> ftape-tools, ale pri pokusu o "ftmt -f /dev/qft0" se dozvim "ftmt: /dev/qft0:
tomu ftmt musite dat nejaky prikaz.

> Input/Output error" Pouziju-li tyz prikaz na streamer bez pasky, dozvim se
> "This is a Colorado DJ-10/DJ-20 floppy tape drive, (drive type = 0x0047).
> Jedine, u ceho se zda, ze funguje, je previjeni pasky pomoci "ftmt -f
> /dev/nqft0 reten", kdy se paska skutecne delsi dobu previji.
>
> Nevite, prosim, nekdo, kde by mohl byt problem? Cetl jsem archiv, faq i howto,
Ja bych jeste zkontroloval messages prip. zapnul full debug
(viz. doc)
Nedavno jsem doma zapasil s podobnym problemem. Nakonec jsem
zjistil, ze k provozovani ftape na urcitych FDC radicich je
nutne mit pripojenou disketovou mechaniku.

					Dan

--
Daniel Smolik
http://www.corpus.cz