C++ a deadlock v streamoch

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pátek Červen 16 10:53:22 CEST 2000

On Fri, 16 Jun 2000 02:34:35 +0200, Lubos Lunak wrote:

:  ANSI C++ nikde nemluvi o threadech, takze pokud ta dotycna implementace
: nerika neco o tom, ze je thread-safe, tak zablokovani neni nic divneho.

No ja neviem, pojem non-thread safe som vzdy spajal s tym,
ze do funkcie nemozem vliezt z dvoch threadov naraz.
Nie ze ju musim pouzivat vzdy z konkretneho threadu.

Pavel: tusim tie zdrojaky vyhrabem (assembler predsa len
pouzivam iba ked niet vyhnutia :-)). Vdaka.

Zdravi
--
				Stano